ימי הולדת



אתם זוכרים פעם שיום הולדת היה עוגה, נרות, כיסא וכמה חברים? ההורים משקיענים הכינו חפש את המטמון, וזהו. כל כך פשוט. היום כבר יש מפעיל, ואטרקציות ותחרות של מי הכי יפה. אז די, מספיק. לכולנו הרי זה נמאס. המטרה של הבלוג היא להביא רעיונות קצת אחרים לימי הולדת. יותר פשוטים, יצירתיים ובעיקר לגמרי home made. מתכונים של עוגות, רעיונות לקישוט, להפעלות. אפשר לקחת אחד לאחד, אפשר לקבל השראה. המטרה -כמה שיותר זול, קל, נעים. להוריד את הרעש, להגביר את השמחה, את החברות.
והעיקר שיהיה במזל!

יום שני, 26 בנובמבר 2012

מה אוכלים ביום הולדת?

במשך שנים החברים והחברות של הילדות היו ילדים של חברות שלי, וגם להיפך – התיידדנו עם הורים של חברים שלהן. מה שאומר – מסיבות מרובות משתתפים. הורים, אחים. שמח.

אז מה אוכלים?

אחרי שנים של פשטידות וסלטים ועבודה קשה והרבה כלים לשטוף אחר כך, הגעתי לנוסחה המנצחת – לחמים פלוס. זה מגיע בשתי ורסיות – החגיגית והפשוטה (שהאמת לא פחות חגיגית ואלגנטית מהראשונה)

אז הראשונה זה פשוט לחמים ממאפייה טובה ממש, כשלידם ממרחים תוצרת בית – לבנֵה, חצילים בטחינה, טחינה (אפשר להוסיף תבלינים כתומים לשם גיוון), פסטו, ממרח אבוקדו. אפשר גם כמה גבינות קשות ליד אבל ממש לא חובה. ירקות חתוכים בצד ו- זהו. אפשר גם ממרח שוקולד לשמחת הילדים.

אבל מה קורה כשהולכים לים? או לגינה?

במקום להביא שולחן, ולפרוס את הכל (שבים מתמלא גם בחול) – מכינים את הסנדוויצ’ים מראש. זה יכול להיות בלחם איכותי, אבל ממש לא חובה. לחמניות מהשוק או אפילו פיתות טריות יעשו את העבודה. מורחים בבית (מבטיחה פוסט של ממרחים בקרוב), אורזים יפה – כל סנדוויץ’ בנפרד (בשקית צלופן או בשקית נייר חומה) כותבים על מדבקה או ישר מה מכיל (אפשר במקום גם לעשות אינדקס – שלט ובו – חצילים – מדבקה אדומה, שוקולד – כחולה וכו’). אפשר גם לחסוך באריזות ולעשות קופסאות – קופסא של סנדוויץ’ מכל סוג עליה כתוב מה יש בפנים.

בתאבון!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה