ימי הולדת



אתם זוכרים פעם שיום הולדת היה עוגה, נרות, כיסא וכמה חברים? ההורים משקיענים הכינו חפש את המטמון, וזהו. כל כך פשוט. היום כבר יש מפעיל, ואטרקציות ותחרות של מי הכי יפה. אז די, מספיק. לכולנו הרי זה נמאס. המטרה של הבלוג היא להביא רעיונות קצת אחרים לימי הולדת. יותר פשוטים, יצירתיים ובעיקר לגמרי home made. מתכונים של עוגות, רעיונות לקישוט, להפעלות. אפשר לקחת אחד לאחד, אפשר לקבל השראה. המטרה -כמה שיותר זול, קל, נעים. להוריד את הרעש, להגביר את השמחה, את החברות.
והעיקר שיהיה במזל!

יום רביעי, 12 בדצמבר 2012

הולה הופ

פעילות מעולה מיום ההולדת של ליה. תודה לתמר הנגבי אימא שלה על הרעיון, ההוראות והתמונות



איך מכינים הולה הופ?
צריך לקנות צינור השקייה קוטר 20 לחץ 4 ומחברים בגודל 20 גם. בחנות שאני קניתי אפשר לקנות מינימום 25 מטר שזה מספיק בערך ל 10 הולה הופס לפי חישוב של 2.5 מטר לחישוק. החישוק צריך להיות מעט מעל הפופיק של הילד / מבוגר כך שצריך לחשב לפי הגובה הרצוי את ההיקף. או בקיצור קוטר כפול 3.14 . זה יוצא עסק לא זול אם יש הרבה ילדים.. אני קניתי בחנות שנקראת הגרעין בקרליבך 11 בתל אביב.
המחברים לא מתחברים בקלות, כדי שלא יתפרקו בקלות וצריך לקחת סיר רחב וכשהמים ברתיחה להכניס את קצות הצינור לדקה למים, עד שטיפה מתרכך הצינור בשני הכיוונים , ואז להכניס את שני קצות הצינור למחבר ובתנועות קלות שמאלה וימינה לדחוף אחד כלפי השני עד שהמחבר נתקע היטב. זהו. ואח"כ לקשט.

על הקישוט עצמו אפשר גם ללמוד הרבה בקטעים ביו טיוב - how to tape hula hoops





תגובה 1:

  1. סרטי הקישוט מאין? חנויות יצירה? או שזה איזולירבנד?

    השבמחק