ימי הולדת



אתם זוכרים פעם שיום הולדת היה עוגה, נרות, כיסא וכמה חברים? ההורים משקיענים הכינו חפש את המטמון, וזהו. כל כך פשוט. היום כבר יש מפעיל, ואטרקציות ותחרות של מי הכי יפה. אז די, מספיק. לכולנו הרי זה נמאס. המטרה של הבלוג היא להביא רעיונות קצת אחרים לימי הולדת. יותר פשוטים, יצירתיים ובעיקר לגמרי home made. מתכונים של עוגות, רעיונות לקישוט, להפעלות. אפשר לקחת אחד לאחד, אפשר לקבל השראה. המטרה -כמה שיותר זול, קל, נעים. להוריד את הרעש, להגביר את השמחה, את החברות.
והעיקר שיהיה במזל!

יום שבת, 7 בדצמבר 2013

יום הולדת אופנה

איילה בת 9 ולכבוד יום ההולדת הזמנו את כל החברות שלה למסיבת אופנה.
ההכנות העיקריות היו לקנות כל מיני קשקושי שיער, להכין צמידים מגלילי נייר טואלט (חותכים את הגליל באמצע ומצפים אותו בנייר של מגזין אופנה - מקווה בקרוב להעלות בלוג הוראות), וללמוד להכין מקרונים. (מתכון של רביביה וסיליה. זה לא מסובך כמו שחושבים ומצד שני עשיתי כמה ניסיונות עד שהצליח. ביום הולדת אחרת פשוט הלכנו וקנינו.. קצת יקר אבל שווה).

כשהבנות הגיעו הן קיבלו שמפנייה של ילדים - זאת אומרת מיץ פטל עם סודה. אפשר להשקיע בכוסות שמפניה חד פעמיות. אנחנו הגשנו בסתם כוסות שקופות.
הפעילות הראשונה היתה חבילה עוברת. ה"מתנה" בסוף היתה קופסא מלאה בלקים קטנטנים.

הפעילות המרכזית היתה תחנות של אופנה - אני שמתי לקים, טל סידרה לבנות את השיער (לפי בקשתן וביצירתיות מדהימה), אורלי שמה קעקועים (זמניים כמובן, אפשר בשוק לוינסקי למצוא קעקועיםמהממים), וליאור וסיה חברתה ישבו במרפסת וציירו בצבעי גוף (לצערי ובצורה אופיינית לא מצאתי בדיוק כשצריך את הצבעים המקצועיים המעולים שהיו לי. הן הסתפקו בצבעים פשוטים שנמרחו קצת יותר מידי).

כל מי שסיימה להתגנדר עלתה לגג ונעמה בתי הבכורה צילמה אותן אחת אחת צילומי אופנה מקצועיים על רקע הקיר המתקלף.
ובסוף עלינו כולנו לגג ועשינו תצוגת אופנה מרהיבה - במקום שטיח אדום פרסנו נייר חום שיש לנו בגליל (הגליל מוסיף את הדרמה של פריסת השטיח). איילה היתה הראשונה ואז היא הזמינה אחת אחת. כל אחת הלכה בדרכה הייחודית, חלקן צחקו מאד, חלקן לקחו זאת מאד ברצינות. היו שם גלגלונים והליכה אחורה והליכה איטית איטית במיוחד. זה היה מקסים איך כל אחת הביאה את עצמה. וכל זה לצלילי שיר של אדל.

במקום להשתגע בכיבודים הזמנו את כולן לעשר עד אחת בבוקר. זאת אומרת בין הארוחות (מאד מתוחכם מצידי). כל הכיבוד היה מתוקים קטנים ומושקעים (עם עזרת המשפחה המורחבת. תודה פליסיה).

מזל טוב איילה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה