ימי הולדת



אתם זוכרים פעם שיום הולדת היה עוגה, נרות, כיסא וכמה חברים? ההורים משקיענים הכינו חפש את המטמון, וזהו. כל כך פשוט. היום כבר יש מפעיל, ואטרקציות ותחרות של מי הכי יפה. אז די, מספיק. לכולנו הרי זה נמאס. המטרה של הבלוג היא להביא רעיונות קצת אחרים לימי הולדת. יותר פשוטים, יצירתיים ובעיקר לגמרי home made. מתכונים של עוגות, רעיונות לקישוט, להפעלות. אפשר לקחת אחד לאחד, אפשר לקבל השראה. המטרה -כמה שיותר זול, קל, נעים. להוריד את הרעש, להגביר את השמחה, את החברות.
והעיקר שיהיה במזל!

יום ראשון, 27 בינואר 2013

עוגת גזר

1. בקערה בינונית מערבבים:
כוס קמח כפית אבקת אפייה
כפית קינמון
1/8 כפית זנגוויל (לא חייבים)
1/8 כפית הל (לא חייבים)

אני אוהבת לעשות את זה עם מקצף ידני (לא חשמלי). זה עושה פעולה דומה לניפוי.

2. בקערה גדולה מערבבים (עם אותו מקציף):

כוס סוכר
2 ביצים
1/2 כוס שמן

3. מעבירים את היבשים לקערת הרטובים ומערבבים. הפעם בכף עץ.

4. מוסיפים 4 גזרים מגוררים גס

5. אפשר להוסיף 1/2 כוס של תוספות: שקדים/ אגוזים/ קוקוס ועוד.

מעבירים לתבנית אינגליש קייק (אני אוהבת את הקטנות הרחבות יחסית) עם נייר אפייה או משומנת.
אופים 180 מעלות
אחרי חצי שעה אני כבר בודקת. בדרך כלל צריך עוד רבע שעה או אפילו יותר. תבדקו, זה תלוי בתנור
אני גם באמצע הדרך מכסה את התבנית, אבל זה כבר השגעונות של התנור שלי ואולי לא תזדקקו לזה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה